Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Filippov A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Filippov A. P. Investigation of adsorption dynamics of volatile compounds on fine-dispersed adsorbents with a pulsing mode by quartz crystal microbalance method [Електронний ресурс] / A. P. Filippov, P. E. Strizhak, N. V. Vlasenko, Yu. N. Kochkin, T. G. Serebrii // Хімія, фізика та технологія поверхні. - 2012. - Т. 3, № 4. - С. 429-438. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/khphtp_2012_3_4_11 Метод п'єзокварцового мікрозважування застосовано для вивчення процесів адсорбції-десорбції, що перебігають впродовж декількох секунд і більше. Досліджуваний тонкодисперсний адсорбент може бути закріплено на електродах п'єзокварцового резонатора. За допомогою пристрою, що складається з проточної комірки типу електронного носу в комбінації з газовим хроматографом, введенням дози рідкого адсорбату створюється імпульс парів адсорбату з напівшириною до кількох секунд з протяжністю, що визначається температурою випарювача та швидкістю потоку газу-носія. У ролі простого, відносно швидкодіючого сенсора для вимірювання поточної концентрації парів адсорбату в газовій фазі запропоновано використовувати п'єзокварцовий резонатор з хімічним покриттям на основі стеаратів або тіолатів металів, або зшитого полімеру. Метод застосовано для визначення ефективного коефіцієнта дифузії в процесі адсорбції-десорбції етанолу на тонкодисперсному макропористому катіоніті Амберліст 15.
| 2. |
Babaev A. A. Temperature Dependence of Resistivity and Current-voltage Characteristics of the Films of Composites Based on Modified Carbon Multiwalled Nanotubes and Graphite [Електронний ресурс] / A. A. Babaev, P. P. Khokhlachev, Yu. A. Nikolaev, E. I. Terukov, A. B. Freidin, R. A. Filippov, A. K. Filippov, N. K. Manabaev // Proceedings of the International Conference Nanomaterials: Applications and Properties. - 2013. - Vol. 2, no. 3. - С. 03NCNN01-03NCNN01. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/princon_2013_2_3_11
| 3. |
Pachurin G. Development of fatigue test technology of sheet automobile materials [Електронний ресурс] / G. Pachurin, D. Goncharova, A. Filippov, S. Shevchenko, M. Mukhina, N. Kuzmin, V. Pachurin, Yu. Matveyev, L. Kutepova, Zh. Smirnova // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 5(12). - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_5(12)__5 Проблема забезпечення працездатності деталей і вузлів автомобілів є однією з актуальних сучасного автомобілебудування. Більшість деталей автомобілів відчувають циклічні навантаження, що призводять до деструкції матеріалів. Тому одним із важливих факторів, що впливає на працездатність виробів, є втомна міцність матеріалу. Проаналізовано існуючі методики втомних випробувань, наведено їх переваги та недоліки. Розроблено методику проведення іспитів із втомленості листових автомобільних матеріалів. Її суть полягає в тому, що вона надає можливість вивчати опір втомного руйнування листових металевих матеріалів за схемою чистого вигину в одній площині. Ця схема є максимально наближеною до умов реального навантаження корпусних елементів конструкції автомобіля. Результати дослідження втомної міцності, отримані реалізацією цієї методики, надають можливість вивчати кінетику процесу руйнування, фіксувати початок макроруйнування, швидкість росту тріщини і, як наслідок, ремонтопридатність конструкції. Порівняльні випробування надають можливість визначити матеріал, який найбільшою мірою відповідає експлуатаційним вимогам і забезпечує зниження аварійності металоконструкцій автомобіля. Отримано важливі характеристики опору втомного руйнування ряду автомобільних конструкційних сталей 08 і 20 кп: довговічність до повного руйнування, межа витривалості, тривалість періоду до зародження втомних тріщин і швидкість їх подальшого розвитку та, як наслідок, ремонтопридатність конструкції. Так, наприклад, у сталі 08 кп число циклів до повного руйнування (262 000 циклів) і період до зародження втомної тріщини (82 000 циклів) є більшим, а швидкість її подальшого зростання (5,38 x 10<^>-5 мм/цикл), ніж у сталі 20 кп (17 4000, 68 000 циклів і 8,86 x 10<^>-5 мм/цикл, відповідно). Хоча ці параметри отримані за більшої (265 МПа) напруги для сталі 08 кп проти лише 235 МПа для сталі 20 кп. Це обумовлює експлуатаційну перевагу в процесі конструювання автомобіля вибору сталі 08 кп проти сталі 20 кп. Отримані дані надають можливість на стадії технічного обслуговування автомобіля запобігти руйнуванню елементів конструкції і деталей під дією циклічних навантажень і, як наслідок, підвищити безпеку експлуатації автомобіля, знизити витрати на ремонт.
| 4. |
Zagorodny A. G. Macroparticle screening in a weakly ionized plasma [Електронний ресурс] / A. G. Zagorodny, A. V. Filippov, A. F. Pal', A. N. Starostin, A. I. Momot // Журнал фізичних досліджень. - 2007. - Т. 11, Число 2. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jphd_2007_11_2_7
|
|
|